Freitag, 4. September 2020

Novoročná replika - tá sa ma moc netýka

 Prosba: Vezmite ma medzi muchotrávky!


Bildergebnis für scheidenpilz

(Neznámy zdroj obrázku)


Ja chcem tiež niekam patriť. Aspoň medzi “muchomůrky-muchotrávky”, ja som presvedčený, že po čom túžim

si aj zaslúžim


V zrkadle

ako aj na fotkách na počítači

Vidím môj krátky

aj jazyk.

To sexu môjho zánik!

Mám z toho vertigo vrátky

Až z poznania toho hlava sa mi točí.


Zaplietol sa hubový výrastok vo vrkoči

chĺpkami v lone spleteným.

To z toho má, že pričasto na miesta vkročí

Kam nik nezablúdi vchodom zadným-vadným

a všetko rozplynie sa ako cigarety dým!


Príliš krátky jazyk

zdravého sexu to zánik

Pracuješ tvrdo ako v štóle baník

Mäkký ale, chlapče je,

bez nádeje, že niečo sa udeje,

to je únik,

Kiež aspoň jazyk bol ako kremík!


Prvá kresba nového roku:

hladový jazyk v rozkroku.

Tam huby vraj majú byť.

Našiel asi “amanita vaginata” a teraz musí kalich do dna piť…


Amanita vaginata, to muchotrávka jedlá,

človek by sa jej aj bál,

no báť sa to vôbec nie je vedľa,

ak do úst si ju dal.


Ale predsa len pozor

nie je to stará známa bedľa

hovorí skúsený ostrieľaný dozor

široký má svoj hubový obzor hneď vedľa 

kde kvitne tá mladá nejedlá jedla...


Tak v tom pláveme všetci
ako chytená v zlatej veci.
Po česky tiež trefne: uvěznený v kleci...


.



3 Kommentare:

  1. Houby mají výtrusy
    výtrusy a spory
    nesmíš být však chorý
    nesmíš stát se chorošem
    protože prý choroše
    nedá dáma do koše
    preferuje smrže
    smrže nebo kozáky
    /i ožrané plzáky/


    AntwortenLöschen
  2. Stary košilatý vtip:
    "Víš, co je vrchol impotence?"
    "Když lížeš klín jazykem od bot."

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Skúšal so odpovedať na obidva komentáre naraz - asi to neide, oder?
      Obidva sú super!

      Löschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...