Samstag, 5. September 2020

Kde je tá hlava, která klobouk nosila?

 Len čo som  ju zočil oči som si vyočil, hlavu stratil…

Chlapče, junáku, nosíš svoju hlavu v gumáku?

Len čo som  ju zočil oči som si vyočil, hlavu stratil…


Chlapče, junáku, nosíš svoju hlavu v gumáku?


Len čo som ju zočil

do gatí som hneď močil

súper na mňa skočil

hlavu mi vytočil


Ako som ju videl

hlavu svoju som stratil

na hajzli som vrátil

potom som sa vrátil

bezhlavý chlap tam sedel


Rozumu mal ani za maku

hlavu nosieval v gumáku

ale hlavu mu pršalo

ídee mu vysralo...


Oči si si vyočil

než si sa otočil

do vesmíru leteli

teraz ich máš v prdeli



2 Kommentare:

  1. Říká hlava otevřená
    za všechno že může žena
    /zmizí jehla v kupce sena/
    Off šem v Česku Kubata
    prý dal hlavu za blata
    /blíže viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Jakub_Kubata/

    AntwortenLöschen
  2. Drahý, také jsem ztratila hlavu, když jsem poprvé viděla svého panovníka !!

    AntwortenLöschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...