Freitag, 30. Oktober 2020

nočné defilé

Kráľ so svojím infantom na nočnom pochode, obhliadke opevnenia. Infant nie je infanterák, jazdieva skôr ťažké mašiny, ľahkým vetroňom počnúc cez kitesurfing aparáty, delta bombardéry, tanky, veterán-automobily, šport-kabriolety a lyže, preto má nové topánky. Kráľ nesmie v súčasnej dobe nič jazdiť, tak sa necháva viesť, voziť a dámami aj zviesť. Topánky nemá na rozdiel od infantana nové, ale pohodlne vychodené, takže hravo vydrží nočný pochod obhliadky cimburia, dokonca za účelom historickej snímky pre rodinný album stojí na špičkách a napriek tomu sa zhovievavo usmieva... viď ilustráciu tu:https://kingarukola.blogspot.com/2020/10/nocne-defile.html Kráľ stojí na špičkách dokazujúc svoju nesmiernu veľkosť... https://kingarukola.blogspot.com/2020/10/nocne-defile.html čo toto vsetko je? Sabotáš?

17 Kommentare:

  1. Já jsem na home office, takže jako obuff používám trepky (Paramecium) anebo pan Toffle.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. TELEPATIA panov (z)rodu Toffie! Dnes pri nocnej(!) home office sa mi roztrhol remienok, co drzi pätu.

      Uz Vrchlicky spomina, ze "kdyz kunda svrbi to je horsi nez podebrana pata", tak teraz tu mame ten pruser!

      Löschen
  2. Ja som na Home office -oficiálne už od r. 1992. Pracujem aj bosa v nočnej košeli - občas.
    Pan Toffle vyrába ručne Toffifee ? Tie milujem !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ano, a pan Gásius vyrábí plyn.

      Löschen
    2. Pan Gasius ma aj - u nas, neviem ako v zemiach cesko-slovenskych - stado ryb stejneho mena. Tie nesmiem jest, lebo vraj po tsunami onehda pozierali onych utopcov. Ja radsej tych pravych utopencov...

      Löschen
    3. Skoda nocnej kosele, nie? Beztak len kazi celkovy obraz!

      Löschen
    4. Pangas spodnooký: Má komerční využití, v České republice, kde se dovážený prodává na maso pod (obchodním) názvem Pangasius, je v současnosti nejprodávanější rybou. Češi prý oceňují nepřítomnost kostí, nízkou cenu a nepřítomnost rybího zápachu.

      Löschen
    5. ..ale, mne vadí neprítomnosť rybaciny v balení pangasius. Kupim kilo a mám nakonie asi 20 dg..keď sa voda vyparí.

      Löschen
    6. Já mám raději cejna.
      cena není stejná.

      Löschen
  3. A,,prečo aj tu si nedal krásnu foto mladého princa Rucolu a vzkrieseného Marxa ? Nech sa naše oči potešia ...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. nejako a to technicky nedarilo. Technika nebola nikdy moja sila, vynimkou bolo judo a z kondicnych dovodov niekedy aj sex...

      Löschen
    2. Osatne je infanta a nas vidiet u https:kinngarukola.blogspot.com

      Löschen
  4. korektura:
    https://kingarukola.blogspot.com
    sorry, awfully sorry

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja som šarm princa Rucolu ocenila pod obrázkom na tej stránke! Chcela som, aby si doprial ten pohľad aj dámam kráľa vzývajúcich na tomto blogu.

      Löschen
  5. Teraz som po sebe prečítala , a hľa ..ja ten text nespoznávam. Namiesto "ja" je napísané yes! Mal by si tomu svojmu blogu vysvetliť, že ja píšem slovensky JA = moja osoba , nie nemecky "ja" = áno! ANO ?? ... a potom aj " dámam" ,ale to bol asi nedoklep!
    To preloženie Osobneého zámena JA ako neemcký suhlas "áno". mi pripomenulo, status nášho premiera , ked napísal : " Som pekný! Som Francuzsko! " pri tej smutnej udalosti v Nice. Najprv ma to rozosmialo ... ale skušnosť káže nevysmievať sa! Jednoducho ho ujo Googles " zradil, tak ako aj mňa. Aby ho !!..keď by ho .. honilo!

    AntwortenLöschen
  6. Nem tudom celkom...jo reggelt kivanok

    AntwortenLöschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...