Samstag, 28. November 2020

Have a nice weekend

Keď som išiel poza školu

schoval som si hlavu v igelite do rôsolu

učiteľ myslel že je to huspenina,

že nie je to moja hlava ale niekoho iná.


Lež bola to moja hlava, tá pravá

spoznali ju, strhla sa hlučná vrava.

V zborovni panika, veľa kriku,

školák má hlavu v aspiku!


Nič neje sa príliš vrelé

napchali mi do nej samé želé.

Starodávne nazývali to i “studenô” vraj,

teľacie hlavu školáčika do rôsolu daj…

Majstrovská ilustrácia z pera pána Leona, vnukom Jeho Veličenstva, v útlom veku 10 rokov,

nedátumované, pravdepodobne 25.07.MMXX, 

(Galéria Jeho Veličenstva Kráľa Rukolu, nech nám žije večne!)  

 




 

1 Kommentar:

  1. Ber to jako poctu
    přidej trochu octu
    přidej trochu cibule
    chutná bude kebule.

    AntwortenLöschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...