Donnerstag, 10. September 2020

Designers Club

 Architekt návrhár - doživotne!


ako predný návrhár položil som svoj návrh 

samozrejme sebavedome celkom navrch

šiel až úplne na vrch

cestou na ten vysoký vrch

bol som na vrh od zrútenia

môj návrh zjebali - vraj to dáky podvrh

na stene nie môj plagát - to zbabraný plagiát

(Historický plagát, prvý plagiát - kus Adamovho rebra!)

Adam, dávaj pozor, ten kríž sa volá Andreasov kríž. Pozor pri prechode. A dvojitý znamená dvojité nebezpečenstvo. U krížení ciest so ženou je to normál…”, povedal šéf keď stvoril Evu.


navrhli ma vyhodiť z toho miesta

uvrhli ma do smrdutej kuchyne

nech radšej miesim staré cesta


zabudli tam na prastaré kuchárky

čo v riti na chlpoch pestujú oškvarky

ich vyschnuté ovisnuté prsníky dávno bez mlieka

miesim neľútostne až príroda bolesťou škrieka


cucám z nádoby mojej životnej dráhy pomocou slamky

otázka prečo som domy žiadne našťastie nestaval

lebo návrhy svoje som vždy pobabral

chcel budovať stále len vzdušné zámky


ako keď jeden nedodržal ústavu

strčia ho doživotne do ústavu

zbytočne som bielou zástavou mával

preplneným lôžkom honil si a kolečka si dával  


1 Kommentar:

  1. Starý vtip I:
    "Víš proč nám dal pán Bůh kříž?"
    "Abychom nemuseli nosit p#del na kšandách".
    Starý vtip II:
    "Víš, kdy je žena nejsvětější?"
    "Když leží na kříži a přijímá tělo páně."

    AntwortenLöschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...