Mittwoch, 21. Oktober 2020

Mám repliku pre Gabiku

 Spitý šťastím som ležal na chodníku

Nádeje plný som aj bežal po chodníku

Tu zočil som tú našu Gabiku

Peknú milú vyfintenú ako bábiku


Takmer sme sa vedy zrazili

Vtedy ešte šikovne riadil som svoje Žiguli

Dnes nemám k výčitke žiadnu repliku

Prečo neprešiel som ju vtedy na chodníku?


Okolo tej istej témy krúžim

ako supy keď zočia čerstvú mŕtvolu

vrátený čas žiť znovu túžim 

zapáliť spomienok vyschlých starú stodolu


valcujú sa tam poletujú ako nevymlátené obilie

zvezené  dialnych polí

len pomyslieť ako čas pominie

nenávratnosť toho bolí


usnul si včera o dvadsaťdva a pár drobných

dnes bude tu už len dvadsať jeden

čas letný čas zimný jedno pre divákov záhrobných

pomaly na to všetko už jebem...



5 Kommentare:

  1. Opilý jsem jako cep
    a vyprahlý jako step
    cepem mlátím obilí
    protože jsem opilý.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Páni ... máte obaja básnické črevo!! ?? To je tým Covidom??

      Löschen
    2. "Tu dom tam dom ..a bydlet není kde! " Ke´d máš radšej dámy, tak " coronou"

      Löschen
  2. :D ..som teda "vaša" ?? To sa mi celkom páči

    Len je tá "replika " akási smutná. Ešteže tá kresba to "istí"
    Si to stále Ty, čo nestojíš o zoznámenie a preto nezrážaš chodkyne na priechode !
    Neboj, nesmúť, ja tu budem aj potom, keď tu nebudem! Sľúbila som Ti, že keď ma budeš "jedovať" tak Ťa budem chodiť strašiť a budem UKECANÉ strašidlo!



    AntwortenLöschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...