Dienstag, 20. Oktober 2020

nightmare

Dnes v noci som musel vstať, išiel som príliš skoro spať.

Začal som sa báť, keď budem musieť vstať. Keď budem musieť srať.

Keď pôjdem dlhou studenou chodbou na latrínu

nedostanem angínu?


Snedému chlapčekovi z prvotných obyvateľov Sahary

sa dobre darí

v horúcom piesku si svoje vajcia varí

a to všetko bez obavy

že vriacou vodou sa obarí


Ľadový vietor z garáže veje

moja milá do očí sa mi smeje

načo si si kúpil toho hybrida

a stratil pritom časť svojho libida?

Prečo sa cpeš s tým nanukom?

To nie je nanuk!

Tak čo to je, však mám oči, nie? 

Nanuk je zakázaný, to je rasistická diskriminácia - dnes sa to volá libido…

A to nie je diskriminacia, keď ho ničíme?!?


Urobte si pekne domáce úlohy

naložíme ich do delohy

a do každého úška

patrí delová rozbuška


Nežer stále hovna

si vzpriamená štíhlá rovná

keď neprestaneš prdieť

bude ti aj z úst smrdieť


Nežer stále sračku

si dievča na dračku

ak prestaneš raz prdieť

bude ti len z úst smrdieť


flow

slow

claw

plow


all together means finally go!


2 Kommentare:

  1. České pojmenování nanuk pochází z 20. let 20. století. Název je odvozen od eskymáckého lovce Nanuka, hlavní postavy etnografického filmu Roberta Flahertyho Nanuk, člověk primitivní z roku 1922. Nanuk je původně inuitský/eskymácký bůh – pán medvědů.
    Takže:
    Necumlej, děvo, medvěda,
    bude z tebe šereda.

    AntwortenLöschen
  2. Kingu, Nightmare je také název jedné sochy od Henryho Moorea v Curychu, o které jsi kdysi psal, ne?

    AntwortenLöschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...