Sonntag, 1. November 2020

Pre našu milú Gabiku, trpaslík a princ - rozkaz vykonaný

 Kráľ a princ 

Kráľ so svojím infantom na nočnom pochode, obhliadke opevnenia. Infant nie je infanterák, jazdieva skôr ťažké mašiny, ľahkým vetroňom počnúc cez kitesurfing aparáty, delta bombardéry, tanky,

veterán-automobily, šport-kabriolety a lyže, preto má nové topánky.


Kráľ nesmie v súčasnej dobe nič jazdiť, tak sa necháva viesť, voziť a dámami aj zviesť.


Topánky nemá na rozdiel od infantana nové, ale pohodlne vychodené, takže hravo vydrží nočný pochod obhliadky cimburia, dokonca za účelom historickej snímky pre rodinný album

stojí na špičkách a napriek tomu sa zhovievavo usmieva... 

  

ale polievočku z tej prvej hlavy variť napriek halloweenu nebude, tu nepozná žiadny pardon!


Nenechá sa rušiť v kreatívnej práci, v myšlienkach chorých sa “uplně zcela ztrácí”...

...pořád něco dělá a stejně na holiče nemá!


5 Kommentare:

  1. Princ Ti prerástol cez hlavu !...či nad hlavu? Teba asi tlkli panvicou po hlave .
    Čím si si svoju pani rozhneval? Veď ona Vaše veličenstvo strihávala nie? Vždy si bol skupi - nezaplatil si jej !? Týmto to bude!
    Už si si pochutnal na kremovej hokaido polievke? Tento rok sa mi žiadna neurodila! Asi predsa len bude koniec sveta ! Už niet čím strašiť, musíme to namiesto tekvíc robiť svojími tekvicami.
    Už som začípovaná. Naozaj sa mi zdá, že som inteligentnejšia, pritom ani netuším, ako a čím -kým som bola aktivovaná.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Začípovaná?!? čipky vám tam davajú? Aj keď nie je hnací dôvod? Žiadna hnačka ale čípky rozdávať - na to ni sú skúpi? To je ten súdruh M. ozaj taký hlúpy?
      PS Môj holič-kaderník je v karanténe, ani nožnice už neudrží...tak idem s dobou, už každý idiot má briadku, tak ja apoň BRADU!!!

      Löschen
    2. Ja neviem, vraj su to "nanočípi" písali mudri na nete . Pán Matovič o ničom takm nevraveli. On možno sám nevie. Možno budu vedieť viac tí rakuski vojaci v počte 50 kusov,čo nás obsadili s medicinskym titulom, kedy to plošne spustia.
      No, čo, aspoň sranda je, už keď na chleba nie je zamiesené.
      Tak musím zajtra zase pracovať a tak som sa chela uliať. Teraz nemám výhovorku!
      Mňa to šteklilo a mala som nutkanie sa smiať a potom kýchnuť. Ovládla som sa .

      Löschen
  2. Dýňová semínka obsahují zinek.

    AntwortenLöschen
  3. Dyňu milujem, keď treba, aj hlavu sám formujem...u nás prozaicky zove sa dyňa TEKVICA, ona bola to iná, nebola to Ivica...

    AntwortenLöschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...