Donnerstag, 19. November 2020

učiť sa zabúdať

 Ako zabudnúť na tvoje boky

ako pri trojskoku na tri kroky

v basketbale nesmieš ani jeden

aj v chôdzi myslím ako ťa jebem


ruky sa zahryznú okolo drieku

čachtická pani sa nekúpala len v mlieku

aby som sa na tvojej hodvábnej nad vodou udržal

na tých bokoch som sa kŕčovito pridŕžal


ako pod vodou topil som sa v tebe od slasti

ako klobáska na rozpálenej pánvici čvrkoce vo vlastnej masti

ako suché raždie láme sa praská pod nohami

nevedela si čo počnúc s rukami


tak podnikla si tie kroky pozdvihla boky

basketbalová hviezda bola si

nebol to tentoraz trojskok nepadol kôš sudca odpískal nám kroky

voľnou rukou svoje medzi nohy šiahla a tam dala si…

Hral som pomaly ako voš

nehodila si si ani koš

však nebola to len moja chyba - hral som bystro ako ryba

hneď koše hádzala si ako divá


10 Kommentare:

  1. Nesmúť . Teraz si je treba nájsť iný šport.

    AntwortenLöschen
  2. Netradičný športovec . Vymyká sa z Tvojej zbierky kresieb. Kde si toho "Dávida" videl ??
    Všetrko je to veľmi pekné ...krezba-Dávid , aj báseň -text - spomienka?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Aký Dávid? TO SOM PREDSA JA!!!

      Löschen
    2. ..a nemôžem Ti vravieť " Dávid" ??? Krásny, mladý .... a aj tak chladný ??? ( mramorový)

      Löschen
    3. Aj nejakej babovke ci comu hovoria "mramrove cesto". Ja som ale skor sadlovy David, okrem toh to meno moc v laske nemam...

      Löschen
    4. Já nejdřív místo sadlovy četl sádrový...😎

      Löschen
  3. Po takové krásné básni se na ty boky bude ale zapomínat hůře...
    Moc pěkné :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No to je tak: Dokiaľ sme ten basket hrávali, hrávať vládali, boli každé boky, na ktoré sa dalo zakúsnuť, dobré...Ale zabudnúť sa na ne skutočne asi nedá, jeden ich ešte furt hladá a tak teraz sú vlastne všetky boky vhodné, ktoré človek ešte pri tom športe chytí, zachytí...

      Löschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...