Donnerstag, 17. Dezember 2020

štyri roky

 dnes sú to 4 roky, kedy som vyliezol k životu zo stoky...a teraz toto!

Milý Hansjürg

teraz máme šalát! Dnes sú to presne štyri roky, keď som utiekol cez univerzitnú nemocnicu 
od Háda, boha podsvetia medzi starými Grékmi, a teda opäť od smrti. A čo tam teraz vidím? Nerozumnosť ľudí, ktorí namiesto prania stále perú !!!

Zdržte sa prosím takýchto nezmyselných akcií v budúcnosti. Špina ctí ľudí!

Uzdrav sa skoro

a už s neumývaj sám, keď pri tom lámeš kosti!

Ahoj King



4 Kommentare:

  1. Čistota půl zdraví špína celé - viz https://www.lidovky.cz/relax/veda/cistota-pul-zdravi-spina-cele.A060620_095212_ln_veda_bat
    Všem brzké vyzdravění vinšuji i já.

    AntwortenLöschen
  2. ten osloveny - sused - mal uraz vo vani! operacia a tak...
    A to prave presne na vyrocie mojej mrtvice - styri roky su to presne, ked som sa vratil z podsvetia...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Já už dumám o tom, že vanu vyhodím a nechám předělat koupelnu na sprchový kout.

      Löschen
    2. Vrelo zo srdca odporucam. Vlastnorucn som to vstaval na UKOR KUCHYNE, ta je teraz ako v jedalenskom voze vo valaku, ale staci! Uz kupelnu ignorujem...

      Löschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...