Sonntag, 26. Juli 2020

Deň po...o plávaní.

Tento stav ešte trvá. Deň po oslavách...

Pri oslave okrúhleho jubilea, keď som mal sto rokov po druhý či tretí raz mínus vtedy presne tridsať rokov, plával som veselo v teplej vode curyškého jazera tak, že som počítal tempa ako to robím vždy, ale pri sedemdesiatom som musel povinne meniť štýl. Tak som prešiel všetkými druhmi plávania minimálne päťkrát v nádeji, že som teda dokopy oslávil sedemdesiatku aspoň jednotkou. Kilometra. Teraz by som si mohol tak akurát pískať... 


Plávali sme osudovo. Ja dokonca priveľmi. Z vojenského cvičenia v uzavretom priestore menom Libava som prišiel bez koruny. Tak som preplával, aby som nemusel platiť vstupné. Oblečený, veď som mal dohola ostrihanú hlavu, takže ma tie džínsy nesťahovali pod vodu.

Mladá pekne vyvinutá dáma mi kvôli mojej drzosti venovala pivo z toho papierového pohára.

Za tri mesiace som sa s ňou oženil, ale to predbieham. Neviem, kam sa ponáhľam, veď som s ňou ženatý ešte dnes, päťdesiatštyri rokov bezmála, takže mám čas...


7 Kommentare:

  1. Taky v tom plavu. Na čubičku.
    Všechno nejlepší k jubileu vinšují i podolští otužilci.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen herzlichen Dank. Do krytého bazénu-haly na Podolí som chodieval jedno celé leto, ohromený prvou reštauráciou za sklom s výhľadom na plávajúce nymfy. Pre dedinčana z Bratislavy to bol úžasný zážitok, hlavne "ty pražský děvčata"!

      Löschen
    2. Podolí - sládko vzpaminať.

      Löschen
  2. Trikrát som komentovala, trikrát ma to vyhodilo nielen od Teba, ale aj z Google .." Google potrebuje overiť, že ste to vy, aby zaistil bezpečnosť vášho účtu. Ak chcete pokračovať, znova sa prihláste." Kto si ma pamätať heslo z pred 10 rokov, či ešte staršie ? ...Totálne si ma utopil !!!!
    Ale som tu ! Mńa sa len tak nezbavíš !!! Víš!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tak komentuj jako anonymous!

      Löschen
    2. To neviem ako . Veď Gogle z " Gabi" urobil " Gabiku" . tak pekne ma označil, ani neviem kedy , ako k tomu osloveniu prišiel. Anonymous nemôžem byť, lebo nemám "plnovous"

      Löschen
  3. Já už "plavu" 32 let, jen výroční den mám problém si uvědomit :).
    Curyšské jezero má teplou vodu? Při těch švýcarských nadmořských výškách bych čekal teploty podobné tatranským plesům.

    AntwortenLöschen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...