Freitag, 14. Mai 2021

varovanie

 Začiatok hrozitánskej balady...stmieva sa?

Súmrak na štadióne univerzity - storočné jubileum minus 23 rokov plus sedem mesiacov?

RADUJME SA, ale dnes som to nekotroloval...Dnes je to odvtedy už vyše mesiaca!

Tak som zosilnel a cvičil

veľa mäsitého čerstvého mäsa mal

až plot štadiónu som zničil

kiež na radu vegánov by som bol dal!

to je z veľa mäsitého jedľa

smrdíš keď prdíš niekam vedla

ako prehnitá bedla

ktorá sa nezjedla...


Dnes na obed, poludnie

než slnko za mraky zájde, sa zotmie

budeme zase slávnostne papať

vyzlečiem na to ten ťažký čierny kabát


od dvanástej ohlásiť to zvonom

budem päťdesiattri rokov 

čo stal som sa oficiálne otcom prvý raz!

ešte teraz mi behá po chrbte mráz

nepočítal som odvtedy počet tých krokov

odkedy som teda otcom

len odhadom - ide to stále dolu kopcom!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Smutná, mrazivá cesta

  Vrátili me sa z cesty a stál pred domom: (Foto renomovaný fotograf Alan Hydža, dúfam, že nám odpustí.) Hoci lišiak stál a pózoval ako prof...